Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Komentarai
KOMENTARAS
Kas įjungs aukštesnę e. komercijos pavarą Lietuvoje?
Lietuvos gyventojai mėgsta girtis vienu iš sparčiausių interneto ryšiu Europoje, tačiau nerdami į e. komerciją nėra tokie entuziastingi. „Eurostato“ duomenimis, pernai internetu ką nors įsigijo 61 proc. Lietuvos gyventojų. Palyginkime: Europos Sąjungos vidurkis siekė 70 procentų. Kodėl atsiliekame?
Verslas
ELEKTRONINĖ PREKYBA
Populiarėjanti prekyba internete vilioja ir sukčius. Tai – ne tik iššūkiai vartotojams, bet ir galimybės verslui
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) 2022 m. sulaukė kiek daugiau nei 46,5 tūkst. vartotojų užklausų. Beveik trečdalis šių prašymų susiję su elektroninėse parduotuvėse, socialiniuose tinkluose ir skelbimų portaluose įsigytomis prekėmis ar paslaugomis.
Verslas
SAVAVALDŽIAI AUTOMOBILIAI
Vilniuje prekes pristato savavaldžiai robotai. Kaip toli šis eksperimentas gali mus nuvežti?
Du mėnesius iki vasaros pabaigos Vilniaus Naujamiesčio, Senamiesčio ir Žvėryno rajonuose internetu užsakytus maisto produktus pristatė savavaldžiai automobiliai. Šį eksperimentą surengė prekybos tinklas „Iki“, lietuvių prekių pristatymo startuolė „LastMile“ ir estų įmonė „Clevon“.
Komentarai
KOMENTARAS
Kokias elektroninės prekybos tendencijas kuria pirkėjai?
Nors kai kurie elektroninės prekybos dalyvių šiandien ilgisi per pandemiją pasiekto milžiniško augimo greičio, tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad ateinantį penkmetį Lietuvoje vidutinis metinis elektroninės prekybos rinkos augimo tempas sieks apie 19 proc., o visose Baltijos šalyse gyventojai 2026-aisiais internetu pirks maždaug penktadalį visų prekių. Žinoma, daugiausia jų parduos tie, kas geriausiai prisitaikys prie pirkėjų lūkesčių. Taigi kokias elektroninės prekybos tendencijas jau šiandien kuria pirkėjai?
Komentarai
KOMENTARAS
Pardavėjų misija – išsilaikyti ant pandemijos įsiūbuotų elektroninės prekybos sūpuoklių
SEB banko privačių klientų atsiskaitymo kortelėmis duomenys rodo, kad birželį metinės išlaidos pagrindinėms prekėms didėjo 11,5 proc., o elektroninė prekyba per metus susitraukė 3,5 procento. Ir nors vartotojai grįžta į fizines parduotuves, svarbu atsižvelgti į tai, kad elektroninės prekybos svyravimams didelę įtaką turi bazės efektas: 2020–2021 metų žiemą ir pavasarį griežto karantino metu elektroninės prekybos mastas buvo ypač išaugęs, o pastaraisiais metais normalizuojasi.
Komentarai
KOMENTARAS
Penki būdai elektroninės prekybos įmonėms veikti tvariau
Dėl pandemijos visuomenės ir verslo skaitmenizavimas pasistūmėjo kelerius metus pirmyn – Prognozuojama, kad iki 2030 metų elektroninė prekyba sudarys pusę
Verslas
TELERINKODARA
Alio, alio... Ką pandemija reiškė pardavimams telefonu?
Aukso amžių ir itin spartų plėtros tempą išgyvenusios elektroninės prekybos sėkmė užgožė gerokai senesnį nuotolinių pardavimų verslą – pardavimus telefonu. Šis per pandemiją irgi didino apsukas, tačiau tai lėmė ne tik namuose uždaryti klientai.
Komentarai
KOMENTARAI
Rudenį e. komercijai vieno scenarijaus neužteks
Po pirmųjų pandemijos metų, verslui atnešusių daug nežinomybės, šią vasarą nusistovėjo  tendencijos, leidusios geriau suprasti vartotojų elgseną ir iš dalies susigrąžinti paklausos ir pasiūlos kontrolę. Tačiau puikiai suvokiame, kad tai buvo tik trumpas atokvėpis verslui – už kampo laukia nauji iššūkiai, ypač e. komercijai. Šiuo metu vienas didžiausių e. komercijai maistu – būsimos paklausos prognozė. Nuo jos tikslumo priklauso resursų poreikis ir verslo rezultatai, todėl jau vasarą verslas dėliojosi rudens ir žiemos scenarijus. O jų, priešingai nei praėjusių metų rudenį, bus ne vienas. Pasiruošimas artėjančiam rudeniui iš e. prekybos verslo pareikalaus daugiau planavimo, kūrybos ir drąsos priimant sprendimus. 
Verslas
INTERNETINĖ PREKYBA
„PHH Group“ vadovas D. Liulys: pirmoji karantino banga mus stumtelėjo trejus metus į priekį
Internetinė prekyba karantino laikotarpiu išgyvena aukso amžių. Apie išaugusius užsakymų srautus, pasikeitusį darbo organizavimą ir planuojamą plėtrą Liepa Žeromskaitė kalbėjosi
Verslas
SKAITMENIZACIJA
Vis daugiau nedidelių Lietuvos įmonių prekiauja internetu
Lietuvoje per dvejus metus beveik pusantro karto padaugėjo mažų ir vidutinių bendrovių, siūlančių įsigyti prekių ar paslaugų internetu. Lietuva pagal šį rodiklį lenkia Latviją ir Estiją, rodo SEB banko atliktas verslo klientų tyrimas.  
Verslas
ELEKTRONINĖ PREKYBA
Karantino užspausti prekybininkai metėsi į elektroninę erdvę
Nuo karantino pradžios kovo viduryje Lietuvoje įsteigta 80 naujų internetinių parduotuvių, skelbia verslumo skatinimo agentūra „Versli Lietuva“. Anot jos vadovės Dainos
Verslas
Ačiū, maišelio nereikia: elektroninė prekyba auga kaip ant mielių
Ekspertai netrukus žada tikrą elektroninės prekybos proveržį, tačiau skubėti uždaryti įprastų parduotuvių dar nesiūlo
Verslas
Kaip pirksime rytoj?
Naujos technologijos parduotuves keičia kasdien. Bet ar pirkėjų poreikį paliesti ir pamatyti, o prekybininkų siekį suvilioti ir įtikinti ateityje gali nustelbti elektroninė prekyba?
ŽYMA
ELEKTRONINĖ PREKYBA